关注者

2010年11月22日星期一

♥-, Like the way it hurts...


LOVE never FAILS.
If LOVE never FAILS , it wont have this 2 words -分手


阿啦 我懂我英文很烂
就让我耍下嘛 XD

伊比呀呀 伊比伊比呀
瞄宝教我唱的
他说会弄我开心
但我却只是在伪装
对不起 :((


比哩巴啦 起床精神好哇
一二一二 来伸个懒腰呗
哦叻哦叻哦叻哦叻 ♥

本来一大早的好心情
突然被自己想太多的头脑给搞砸了
真想把它挖出来丢掉嗯

阿勒鲁亚 祈祷着
问过比是不是真的爱我
他说嗯嗯啦 我当然是开心的信啦啦啦
过后不懂怎样再问 他说他也是乱乱的 =w=
给他扎99 习惯就好啦啦啦

羡慕这幸福的情侣 尤其是吖瞄宝
没见面也能那么恩爱的介 羡慕死的恩
要努力加油哇 一定要做最幸福的女人
但我也不准你离开我的介 你对我也很重要 ♥


爱人吖爱人
怎样才能让你更爱我的介 ♥

最近独爱这首歌
INA- I WANTED YOU :)
I wanted you to be there when I fall
I wanted you to see me through it all
I wanted you to be the one I loved
I wanted you, I wanted you
I wanted you to hold me in my sleep
I wanted you to show me what I need
I wanted you to know just how down deep
I wanted you, I wanted you ♥



只希望你会陪我多一点 爱我多一点
就这样 奢求的不多 爱老虎油 ♥



有些事情还是装傻地去面对比较好 :)
-END-

没有评论:

发表评论